Reklama

Chcesz promować produkt lub usługę przeznaczoną dla kobiet 50+?

Portal Polka50plus.pl skierowany jest do dojrzałych kobiet, których życie zaczyna się na nowo. Mają wreszcie czas, żeby realizować marzenia lub odkrywać swoje potrzeby i wychodzić im naprzeciw. Nie czują się seniorkami – są świadomymi swej wartości kobietami, którym chce się żyć, i dlatego czerpią z życia pełnymi garściami. Co ważne – nie tylko dla siebie, ale także dla swoich bliskich, co czyni z nich doskonałe adresatki zarówno produktów i usług przeznaczonych dla nich samych, jak i dla ich dzieci i wnuków, które z chęcią obdarowują.

Więcej o naszych założeniach oraz o tym, co inni piszą o portalu Polka50plus.pl, przeczytasz w zakładce O NAS.

dojrzala kobieta laptop dlonie

 

Zależy Ci na dotarciu do potencjalnych konsumentek?

Jasno sprecyzowany profil witryny sprawia, że z łatwością docieramy z naszymi treściami do Czytelniczek zainteresowanych tematyką portalu. Dodatkowo wyraźny podział na kategorie – takie jak MODA I URODA, ZDROWIE, KUCHNIA, PODRÓŻE czy szeroko pojęte aktywności PO GODZINACH – to dla naszych odbiorczyń jednoznaczny komunikat, że znajdą w serwisie artykuły skrojone na miarę ich potrzeb i zainteresowań. Dzięki temu możemy również szybko dotrzeć do naszych Czytelniczek z komunikatem reklamowym przygotowanym bezpośrednio dla nich.

marketing on line

 

Szukasz niestandardowych metod promocji?

Oprócz klasycznych form reklamy w postaci artykułów inspirowanych realizujemy także kampanie niestandardowe z wykorzystaniem najpopularniejszych kanałów social mediowych, konkursów oraz recenzji i testów produktów.

Wspólnie z Klientem wybieramy najbardziej optymalny kanał promocji jego produktu.

Jesteśmy obecni na Facebooku. Liczba fanek na naszym fan page'u codziennie stopniowo rośnie. Największy nacisk kładziemy jednak nie na ilość obserwujących, a na ich jakość. Niemal wszystkie osoby, które polubiły stronę Polka50plus.pl na Facebooku, to kobiety w wieku 50 plus, czyli dokładnie ta grupa, do której kierujemy nasze treści, a współpracujący z nami Klienci - swoje produkty.

Nasze statystyki mówią same za siebie!

polka50plus_statystyki_demografiaFB

 

Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z nami, zapytaj o ofertę i zaprezentuj swoją markę na łamach portalu Polka50plus.pl! Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem poczty e-mail:

ikona mail redakcja@polka50plus.pl


DOTYCHCZASOWE WSPÓŁPRACE:

logo Initiumlogo BiGrouplogo MyGiftDNAlogo Znak Literanovalogo Karenlogo MojaFantazja_pl


Nadal zastanawiasz się, czy warto się u nas reklamować?

Kobiety uwielbiają Internet i – jak wskazują analizy i raporty z ostatnich lat – coraz więcej jest wśród nich dojrzałych pań. Wyniki badań mówią same za siebie!

Niemal 30% internautek wyszukujących w sieci informacji, korzystających z bankowości elektronicznej i wysyłających e-maile to kobiety w wieku 45+.*

W 2014 roku liczba użytkowniczek Facebooka w przedziale wiekowym 45-54 wzrosła o 32%, a kobiet w wieku 55+ - o 27%. Jest to największy wzrost spośród wszystkich badanych grup wiekowych, a liczba pań korzystających z Facebooka w wieku powyżej 45 lat wyniosła łącznie ponad 1 milion. Również takie portale społecznościowe, jak LinkedIn, Twitter, Instagram czy YouTube notują wzrost aktywności ze strony kobiet dojrzałych.

Kobiety dojrzałe wykazują szczególne zainteresowanie następującymi kategoriami tematycznymi: kosmetyki, odzież, dom i ogród, sport, kulinaria oraz… macierzyństwo. Niewątpliwie ma to związek z tym, że współczesne babcie chcą być na czasie z najnowszymi trendami w zakresie opieki nad dziećmi i zależy im na poznaniu zainteresowań wnuków, żeby wiedzieć, w jaki sposób można ich uszczęśliwić.

Kobiety chętniej niż mężczyźni angażują się w komunikację z markami na Facebooku, więc odpowiednio podjęty dialog z internautkami może skutkować zwiększoną interakcją i dzieleniem się zdobytymi informacjami na temat marki. Co ciekawe, kobiety częściej także klikają w reklamy zamieszczane w Internecie i zdecydowanie bardziej entuzjastycznie podchodzą do udziału w konkursach.**

Wychodząc naprzeciw tym tendencjom, stworzyliśmy serwis Polka50plus.pl – wyjątkowy portal dla dojrzałych kobiet.

* Źródło: badanie na potrzeby konferencji „Web Woman Wanted 2013” przeprowadzone przez Instytut Badań Pollster:

artykul web woman wanted

** Źródło: raport Com Creation, HG Intelligence i Sotrendera „Kobiety w social media”:

raport kobiety w social media

Redakcja portalu Polka50plus.pl nie zwraca artykułów niezamówionych, zastrzega sobie prawo do redagowania lub nieopublikowania nadesłanych tekstów oraz do obróbki nadesłanych zdjęć, a także nie odpowiada za treść zamieszczanych reklam, ogłoszeń i materiałów promocyjnych. Jednocześnie Wydawca ma prawo odmówić zamieszczenia ogłoszenia i reklamy, jeżeli ich treść lub forma są sprzeczne z charakterem portalu.