Reklama na portalu Polka50plus

Uśmiechnięta dojrzała kobieta siedzi przy laptopie z kartą płatniczą w ręku

Masz dobry PRODUKT dla kobiet?

Pokaż go u nas,
a chętniej po niego sięgną!


Zanim przejdziesz dalej, zastanów się chwilę i powiedz, czy…

‣ masz w ofercie świetne produkty,

‣ chcesz, żeby sprzedawały się dobrze (lub jeszcze lepiej),

‣ twoja grupa docelowa to kobiety z silną reprezentacją dojrzałych kobiet

‣ i chcesz, żeby dowiedziały się o tym, co oferujesz,

‣ a poza tym nie interesują cię niskiej jakości miałkie artykuły sponsorowane, które czytane są chyba tylko przez roboty Google (i to bez przyjemności),

‣ i nie masz czasu i pomysłu na planowanie kampanii online – szukanie miejsc do publikacji contentu, spinania tego z social mediami i pilnowania, czy działa.

Jeżeli twoja odpowiedź na powyższe pytania brzmiała NIE, to

szkoda twojego czasu. Nie czytaj dalej.


Ale jeśli przynajmniej jedną z odpowiedzi było TAK,

to znaczy, że jesteś WE WŁAŚCIWYM miejscu.

Dwie uśmiechnięte dojrzałe kobiety na szarym tle

Na naszych oczach dzieje się REWOLUCJA.

Czy wiesz, że do 2040 roku pokolenie silver, czyli osoby powyżej 55. roku życia, mają stanowić aż 50% polskiego społeczeństwa?

Dziś jest to już ponad 9 milionów Polaków – i nietrudno oszacować, ile z nich to Polki.

Co ważne, prawie 3 miliony osób z tej grupy korzystają z Internetu.

Do tej pory wszyscy stawiali na młodość. Pokolenia X, Y, Z – sama końcówka alfabetu, czyli osoby urodzone praktycznie przed chwilą.

Szybkość, jędrność, luz i beztroska. Starsze osoby pomijano w mediach. „Pewien wiek” nie istniał, bo był za mało atrakcyjny. Nawet kremy przeciwzmarszczkowe były – o, zgrozo! – reklamowane przez dwudziestolatki!

Gdzie w tym SENS, gdzie logika?

Czy nie uważasz, że to najprostsza droga do wkurzenia kobiet, które naprawdę mają zmarszczki?

Dojrzała kobieta w różowym ręczniku i turbanie na głowie wykonuje gest facepalm

Chyba zgodzisz się z nami, że takim działaniem niewiele osiągniesz? Ba, istnieje nawet ryzyko, że twoje potencjalne klientki ci nie uwierzą, skoro uciekasz się do takich metod, żeby promować swoją ofertę!

Na szczęście to się zmienia. Świat idzie do przodu albo inaczej – DOJRZEWA.

Dojrzałe kobiety uświadamiają sobie, że po pięćdziesiątce też jest życie – a nawet jego lepsza połowa.

Nie wstydzą się swoich siwych włosów, stawiają na rozwój i przyjemności, są ciekawe świata, mówią, czego chcą, i noszą spódniczki mini. A właściwie – noszą to, co im się podoba. I nikomu nic do tego.

Dojrzali klienci to najszybciej przystastająca grupa wiekowa w Polsce.


Dojrzałe kobiety MAJĄ PIENIĄDZE i lubią je wydawać.

Coraz chętniej kupują w Internecie. Nie można pozostać obojętnym na ich potrzeby. My nie jesteśmy. A skoro czytasz ten tekst, zakładamy, że ty również nie jesteś.

Ty masz produkt, który interesuje nasze czytelniczki, a my mamy wiedzę, narzędzia i platformę, żeby im o nim opowiedzieć. Potrafimy pisać o nim tak, żeby one chciały o tym czytać.

Razem możemy sprawić, że twoje produkty i usługi dotrą do osób, które NAPRAWDĘ są nimi zainteresowane.

Mamy wspólne cele:

‣ tworzymy (my treści, a ty produkty) dla kobiet dojrzałych,

‣ lubimy wchodzić z nimi w interakcje i interesuje nas, co mają do powiedzenia,

‣ pragniemy zaspokajać ich potrzeby, bo po prostu je rozumiemy i szanujemy,

‣ chcemy zarobić. Szok? Cóż, biznes prowadzony charytatywnie to nie biznes. A my przecież chcemy zaprosić cię do WSPÓŁPRACY BIZNESOWEJ.


Szukasz skutecznych sposobów na PROMOCJĘ produktu lub usługi przeznaczonych dla kobiet 50+?

Mamy rozwiązanie! Stworzymy dla ciebie kampanię promocyjną.

‣ Napiszemy wysokiej jakości unikalny artykuł zoptymalizowany pod kątem SEO.

‣ Opublikujemy artykuł stworzony przez ciebie, zapewniając stosowną redakcję i korektę, żeby to się naprawdę dobrze czytało.

‣ Podlinkujemy twoją stronę w już istniejącym artykule na naszym portalu. To też superopcja, bo taki tekst ma już całkiem zacną historię w Google’u.

‣ Całość wesprzemy postami w naszych social mediach.

Zresztą – to nie wszystko, bo sposobów na promocję u nas jest całe mnóstwo!

Laptop I wykresy ze statystykami.

I tutaj w twojej głowie rodzą się KONKRETNE pytania.

‣ KTO dokładnie nas czyta?

‣ Jakie mamy STATYSTYKI?

‣ Jakie FORMY WSPÓŁPRACY oferujemy? I co KONKRETNIE wchodzi w ich zakres?

‣ Jak to wygląda W PRAKTYCE?

‣ ILE to wszystko KOSZTUJE?

Nie będziemy dłużej trzymać cię w niepewności. Na wszystkie te pytania odpowiadamy bez owijania w bawełnę.

Specjalnie z myślą twoich produktach przygotowałyśmy MEDIAKIT, w którym znajdziesz wszystkie szczegóły na temat

REKLAMY na łamach portalu Polka50plus

Jedno kliknięcie i MEDIAKIT jest twój!
(cennik obowiązuje od 01.03.2024)

Polka50plus.pl MediaKit 2024

Ale, ale..

Możesz też do nas napisać na adres:

reklama@polka50plus.pl

Skontaktuj się z nami, a zorganizujemy

kampanię SKROJONĄ na twoje potrzeby.


SŁÓWKO O NAS

Jest nas trzy.

Wszystkie mamy na nazwisko Laskowska.
Tylko dwie z nas są ze sobą spokrewnione, a dwie latami ze sobą pracowały. Choć wtedy wcale nie miały tak samo na nazwisko.

Estera to z wykształcenia dziennikarka i medioznawczyni. Z zawodu jest fotografką i do niedawna pracowała jako redaktor naczelna pism lifestyle’owych i wnętrzarskich.

Kasia tworzy treści do Internetu jako content writerka i copywriterka. Z wykształcenia filolożka – tłumaczy z włoskiego i angielskiego. Była redaktor naczelną pism kobiecych.

Elwira jest z wykształcenia socjolożką i germanistką. Pracowała jako Poject Manager i Key Account Manager. Ma 13 lat doświadczenia w agencjach online marketingu w Niemczech.

Więcej o nas możesz przeczytać w zakładce… O NAS. 😉

Wspólnie tworzymy portal Polka50plus, bo bardzo wierzymy, że dopiero dojrzała kobieta staje się interesująca.

Twórczynie portalu Polka50plus.pl

Na koniec i na zachętę zdradzimy ci jeszcze, że…

…oni już nam zaufali:

I wielu, wielu innych…

Czekamy na ciebie. Dojrzałe kobiety dojrzały do tego, żeby cię POZNAĆ!